Dvanaest nestašluka nezaposlene mame… dobro, petnaest. A sigurno ću dodati još nekoliko.

Komičan spisak lilihisterki me je inspirisao da napravim svoj. Evo ga: Muž me ne pita šta sam danas radila, strahujući od skrivenih značenja koja moj dokoni um može da pridoda tom pitanju. Pod „uradila sam nešto za sebe“ podrazumevam sređivanje veša u svom ormaru, skidanje fleka sa svoje odeće, čišćenje svojih cipela i zamenu svoje posteljine.

Umem da navedem po teškoći skidanja fleke od jabuke, šljive, putera, čokolade i kafe.

Nemam pojma da li mi je sika u majici ili van nje.

Grudi nazivam sikama.

go-to-happy-place-someecards1Zaboravila sam da navedem hronološkim redom stvaralačka razdoblja, ali razlikujem sve vrste dečijih osipa. Izašla sam u šetnju znači da sam otišla u prodavnicu ili na pijacu i vratiću se s kesama u težini oba deteta zajedno. Uz najmanje jedno dete, naravno. Kupila sam nešto za sebe uključuje pamučan beli veš, začine, sušilicu za veš ili  novu papuču za usisivač umesto one koju godinama popravljam selotejpom.

shopping-cart-rage-face1 Nekada sam išla u muzeje, a sada, kada želim sebi da priuštim vrhunski estetski ugođaj, očistim sve površine u kuhinji. Najmanje jednom sam shvatila da maramicu koju koristim već sam iskoristila. Za bebu. U razbibrigu ubrajam ušivanje, pranje kante za smeće i macine posude za hranu i vodu, popravljanje igračaka, dopunjavanje flaše za maslinovo ulje iz petolitarske kante kupljene letos u Grčkoj i brisanje dvonedeljne žvrljotine „piši-briši“ flomastera sa frižidera. Uspeh dana je staviti preostali ručak od prekjuče u zamrzivač, dok se još nije pokvario. mommy-someecards1 Ako je nekada intelektualna dokolica bila analiza složenih rečenica, izrada eksel tabela ili rešavanje sudokua, sada mozak zabavljam rešavanjem misterija poput gde je nestala četkica za zube, češalj, bojice i makazice. Ako sam se nekada bavila književnošću i izradom bižuterije, sada svu kreativnu energiju ulažem u smišljanje odgovarajućih posledica za nepoželjno ponašanje. Ako sam se nekada kladila da li će Đoković izbaciti Nadala, sada se kladim na dan kada će beba izbaciti progutani kliker.mommz Ako radim nestašluke – poput ušivanja ojačanja na detetovim pantalonama pre nego što opeglam muževe – i druge kućne obaveze obavljam prema raspoloženju umesto prema prioritetu, to izaziva osećaj slatkog greha, avanture, nevaljalosti i blage griže savesti. Pozorište je zamenjeno sitkom serijama skinute s neta pre 4 meseca, a koje još nisam odgledala. silence-is-golden-someecards1 Zalivanje cveća i pranje kupatila znači da su deca sita, obučena i čista i nokti su im odsečeni, sudovi su oprani i na svom mestu, sudopera oprana, čist veš je složen u ormar a sledeća tura se pere, ručak i večera su gotovi, podovi usisani i obrisani. Vikend čekam nestrpljivije od đaka, jer ću najzad imati pomoć muža, dok on nije baš oduševljen. Nedeljom sam razočarana jer odmorila se nisam niti postoji šansa za to sledećeg vikenda, i zavidim mužu što će sutra razgovarati s odraslima i pijuckati kafu dok nešto kucka u tihoj kancelariji i ni sa kim se ne rve za prevlast nad tastaturom. Umesto joge sada se zadovoljavam spavanjem, umesto trčanja jurim dete po parku, a orbitrek služi da se njime igraju deca i da se na njemu suši posteljina. slike: www.killthehydra.com/

2 thoughts on “Dvanaest nestašluka nezaposlene mame… dobro, petnaest. A sigurno ću dodati još nekoliko.

  1. Ja bih jos dodala, umesto malo vremena odvojenih samo za sebe kako vec svi preporucuju, zatvorim se u kupatilu i brljam po telefonu dok svi misle da sam na velikoj nuzdi. Upravo to sada radim.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

