Koren i krila – knjiga

Pre nego što sam počela da pišem blog, pisala sam u snu. Nadolazile su mi neke rečenice i mesecima su me pritiskale da ih pustim u slova. Nisam znala skoro ništa o blogovima, ali kreativni nagon me je naterao da počnem javno da pišem.

Za dve godine postojanja bloga, napisala sam (i većinu objavila) blizu stotinak podužih tekstova. Pisala sam sasvim spontano – kako mi dođe – u želji da podelim svoja saznanja i doživljaje. Posle izvesnog vremena, poželela sam da taj kreativni potencijal podignem na sledeći nivo i da usmerim prema nekom cilju.

Jednog dana sam počela da pišem novi tekst za blog, koji se produžio na nekih dvadesetak strana, pa sam pomislila da ću ga možda podeliti. Pisanje je teklo dalje i cilj sam preinačila u „esej“. Međutim, i esej je postao poduži. Tako sam zaokružila sve što sam do tog trenutka pisala na blogu i nastala je knjiga, Koren i krila.

Oceani

Zašto baš Koren i krila?

Zato što se u njoj, kratko i razumljivo, lepo i dopunjeno, nalazi sve što je raštrkano po blogu. Čitanju knjige ćete posvetiti manje vremena nego čitanju bloga.

Zato što objašnjava teoriju, prevaziđenu teoriju opovrgava, i pokazuje šta ta dobra teorija znači u praksi.

Zato što je dobro čitati strane autore, ali autor iz istog podneblja i kulturološkog porekla ima dodatnu vrednost.

Zato što je piše majka.

Zato što je piše dete.

Zato što je to način da date svoj doprinos mom daljem radu, na čemu ću vam biti zahvalna.

Knjigu možete kupiti u elektronskoj formi preko platforme Kobo. Možete da je čitate na računaru ili tabletu u .epub formatu, preko svog naloga na Kobo sajtu. Za telefon, biće vam potrebna njihova odlična čitačka aplikacija.

U promotivnom mesecu košta samo 4,69 EUR, što je oko 553 dinara. Za plaćanje koristite karticu kojom i inače plaćate kada naručujete preko interneta.

Kliknite na link, pročitajte knjigu, dajte ocenu, napišite svoj komentar kao review. To znači i budućim čitaocima, a naravno i meni.
Biljana Stanojčić

Оставите одговор

